24 Ağustos 2010 Salı

Nars, YsL ürünlerim...

Gündemden düşmeyen Nars Orgasm allık ve Orgasm lipgloss bende kavuştum sonunda çok peşinden koştum ama sephoraya gelmiş ve sınırlı sayıda bilginiz olsun arkadaşlar ben istinyepark sephoradan aldım...
Ve her zaman olduğu gibi önyargıyla baktığım bir marka YsL hiç bir ürününü alıp kullanmadım nedendir bilinmez hiç fethetmedi beni bugün ise mua çabasıyla aldım yağsız hafif pırıltılı renkli nemlendirici 03 kullanınca yorumlarımı yazıcam ve nars turkish delights ararken muanın tavsiyesi üzerine benzeri olduğunu ve turkish den daha hoş durduğunu söylemesi üzerine YsL pur pure gloss 07 aldım bununda swacht ını kullanınca yapıcam arkadaşlar...
Bu arada Douglas da %50 ye varan indirim var guerlain dior ve sisley ürünlerinde benden şimdilik bu kadar öpüldünüz....

4 yorum:

tubiss dedi ki...

hmm süperler turkish delighta kavuştuktan sonra gözüm orgasm glossa takılmıştı hayırlı olsun güle güle kullan :))

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım....turkish delighti bulamadım bulabilsem alacam ama yok malesef ama orgasm süper rengi muhteşem yedeklemeyi düşünüyorum:)

Adsız dedi ki...

swatchlarını yapsan ne iyi olur roseangel..

Adsız dedi ki...

bi de fiyatları neydi canım?