18 Ağustos 2010 Çarşamba

Flormar Pretty Compact Allık ...

Flormar Pretty Compact allık bugüne kadar flormar ürünlerine hep önyargı ile yaklaştım hiç bir ürününü alıp kullanmadım sanırım bunada yargısız infaz denilir kullanmadan iyi yada kötü olduğunu bilemezdim ve üye olduğum bir sitede biz KK dioruz ordaki arkadaşlarımın kullanıp yaptıkları açıklamalarla önyargım değişti ve dün aldım pembe olan P111 şeftali olan P113 fiyatı watsons da 7.50tl bence fiyatına göre yüksek kalitede ürünler denemenizi tavsiye ederim...Kokusu bebek pudrası tarzında sürümü ise çok yumuşak pudramsı ve en güzel özelliği toz toz olmaması ...



5 yorum:

tubiss dedi ki...

off renkler çok şeker duruyo :)) güle güle kullan

The Magic Of Makeup dedi ki...

çok güzelmiş valla pembeye bayıldım =) iyi sürüşlerxD

Adsız dedi ki...

oldukça bereketli görünüyor rengide çok hoş

ebrununmutfagindan dedi ki...

çok bereketli görünüyor rengi süper çok beğendim

Adsız dedi ki...

açık renkli olanın rengi süpermiş..durduk yere dürtükledin beni şimdi:))