18 Ağustos 2010 Çarşamba

Hastayım...

Nasıl becerdim bilmiyorum ama yaz ayını yaşarken daha grip olduk boğazlarım kulaklarım ağrıyor hapşurmaktan ve öksürmekten karnım acıyor burnum yara benimi buldun bu sıcakta eyy grip :))
Dün cadıcıklarımla cevahire gittik (bilmeyenler için cadıcıklarım 9 yaşında ikiz kız)anne süslü olunca kızlar boş dururmuki biraz gezdik biraz alışveriş yaptık en son madoda oturduğumuzda benim grip ilk adımı attı ve anladımki devamı gelicek ve kendimizi eve attık düne ait makyajım ve cadıların aldıkları...
Cadıcıklarımın aldığı küpeler ve benim kulağımda duruşu alllahtan 4 delik var hepsini taktım:))


5 yorum:

Kartopu dedi ki...

Makyajin cok seker, alliginin ismini ögrenebilirmiyim. Bebiklerinde güle güle kullansinlar cicilerini, tabi sende :D

Unknown dedi ki...

Teşekkürler canım allığım Nars Torrid...

nihan dedi ki...

makyajın hoş olmuş
çok geçmiş olsun bu arada:(

noir dedi ki...

kupelerin cok guzel, ayni marka urunleri belcikada gormus turkiyede magazasini bulamamistim. cevahirde hangi magaza satiyor acaba?

Unknown dedi ki...

Teşekkürler canım ...
Ykm den aldım küpeleri...