5 Ocak 2012 Perşembe

Sally Hansen 15 Saniyede Tırnak Eti Çıkarıcı...

Bu ürünle tanışmam Sally Hansenin 18 saate kadar koruma sağlayan el kremi sayesinde oldu.Eczaneye el kremi almaya gittiğimde eczacı bayan bu şekilde kofreyi önerdi ve ojesinin hediye olduğunu söyledi.Banada daha avantajlı geldi ve bunu aldım.Aslında tırnak eti çıkarıcıdan pek bir beklentim yoktu bu tip solüsyonlara hiç inanmadım ama bu ürün tabularımı yıkmayı başardı.Kullandığımda gözlerime inanamadım.Manikür yaptırmış gibiydim.Tırnak etlerinize sürüp 15 saniye kadar bekliyorsunuz ve tırnak itici bir çubukla etlerinizi geri itiyorsunuz ve tatammmm sonuç süper ötesi manikür yaptırmış gibi tırnaklarınız sizi karşılıyor.Tek dikkat edilmesi gereken tırnakta 1dk dan fazla kalmaması gerekiyormuş.Uygulaması ve kullanması çok basit bence denemelisiniz eminim sizlerde memnun kalıcaksınız.Ben 2 haftadır kullanıyorum vede çok memnunum...Krem ile ilgili detaylı bilgi daha sonra...
Fiyatı:Kofre halinde 53tl...
Tek fiyatı:27tl...



6 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

kofre süpermiş,el kremini bende kullanıyorum.Nemlendirmesi çok iyi ama biraz yağlı his bırakıyor.

LensMakyaj Blog dedi ki...

Bende hiç tırnak eti giderici ürünlere yanaşmıyordum ama bunu denemek lazım. Teşekkürler.. :)

Adsız dedi ki...

Alınabilir bence bende denemek istiyordum bu ürünü :)

oje delisi_14 dedi ki...

ayy harika :) burada satılmıyor valla :))

Rosenrot dedi ki...

Trendyol'da sık sık indirime giriyor bu ürünler bulamayanlar varsa öneririm.

kontes dedi ki...

bir çekilişten kazanmıştım bu kofreyi, gerçektem tırnak eti çıkarıcısı muhteşem =)
el kremini de çok başarılı buldum