2 Ocak 2012 Pazartesi

Çekiliş Sonucu....

Herkese Merhabalar Arkadaşlar...
Yeni yılınız hepinizin kutlu olsun.Yeni gelen yıl sizlere Sağlık,Mutluluk,Huzur versin.
Hepinizden çok özür dilerim biraz gecikmeli oldu çekiliş sonucumuz ama bütün gece yorumları değerlendirmek benim için çok yorucuydu.+1 hakları eklemek sonucu açıklamayı dahada zorlaştırdı ve emin olabilirsinizki bütün yorumları + hakları ile değerlendirip yaptım ve hak geçmemesi için isimleri tek tek yazdım.Bazı isimler + haklarından dolayı 2-3 sefer yazıldı.Hiç birini atlamadan yaptım.Katılan bütün arkadaşlara teşekkürler en kısa zamanda bir çekilişimiz daha olacak.Lafı fazla uzatmadan sonucumuza gelelim...
Veeeeeeeeee kazanannnnnnnnnn :oje delisi_14...
Tebrikler canım güle güle kullan, en kısa sürede benimle iletişime geçmeni bekliyorum....

2 yorum:

oje delisi_14 dedi ki...

cok tesekkürler arzu ablacım :)

oje delisi_14 dedi ki...

oceans_of_angels@hotmail.com çok öptüm