8 Eylül 2011 Perşembe

Evimizin Yeni Bireyi ve Neşesi Yumak.....

Merhaba Cnlar...
Uzun bir ara oldu biliyorum tatildi,Bayramdı derken ayrı kaldık.Bu arada herkesin geçmiş Bayrmını kutlarım çok geç oldu biliyorum ama yazlıkta olduğum için bu zamana kaldı.Bu postumda sizleri Yumak'la tanıştırmak istiyorum.Evimizin Neşesi olur kendisi 2aylık bir oğlumuz var artık kızlarımla benim ısrarlarmınız sonucu eşim dayanamadı baskımıza ve Yumağa sahip olduk.Aklımda hep sokak kedisi almak vardı ama evde 10 yaşında 2 kızım olduğu için uysal bi kedi almaya karar verdik.Oğlumuzda istediğimiz gibi uysal,şımarık,ve yılışık kendisini sevdirmeyi çok iyi biliyor neyse sözü fazla uzatmayalım ve sizi bol resimli bir postla baş başa bırakayım.(Resimlerin bir tanesinde gri bir kedi daha görebilirsiniz oda Lokum ,kuzenimin kedisi)









3 yorum:

yıldız dedi ki...

keşkem sokakdan olsaydı:( çok güzel bir kedoş güzel ve sağlıklı bir hayatı olsun inşallah

aklınızda olsun minikpati.com da yuva arayan birbirinden güzel minik canlar oluyor

sevgiler

Merve dedi ki...

Ah minik tüy topu ben seni yeriiiiim :) Maşallah çok güzel bir kedi. Benimde 9 yaşında bir kedim var. Bizde onu 2 aylıkken almıştık. İnşallah bu tüy yumağıda çoook uzun yıllar sizlerle beraber sağlıkla yaşar. Benim prensesimin fotoğraflarıda aşağıdaki linkte. İsterseniz bakabilirsiniz:)

http://aswanginkosesi.blogspot.com/2011/10/pamuk-prensesim.html

Unknown dedi ki...

Güzel dileklerin için teşekkür ederim Aswang,Pamuk'ta çok güzel bir kedi uzun yıllar sizlerle birlikte yaşar...
Yıldız inşallah canım hep bizle olur.Evet haklısın sahipsiz bir kediyi sahiplenmek daha güzel ama evde 2 tane kızım var riske atamadım huysuz olur diye korktuğum için Chinchilla cinsini tercih ettik....