27 Ekim 2010 Çarşamba

Nerelerdeyim ve Ttnet sorunsalı....

Nerelerdeyim?
Ben de bilmiyorum nerelerde olduğumu ve sizleri çok ihmal ettiğimi 1,5 ay kadar bir zaman da hiç post girmemişim ama bütün blogları takip ediyordum sadece keyfim yoktu bu aralar canım hiç post girmek istemedi...Nelermi yaptım bu zaman zarfında bol bol alışveriş yapıp kızlarımla zaman geçirdim...
Ttnet sorunsalınada gelince de int. faturalarımı netten yatırıyorum geçen netimi kesmişler borcundan dolayı ödeme yapmayı unutmuşum neyse googleyi açınca borcunuzdan dolyaı kapalıdır yazısını görünce şok oldum...Kapalı olduğu zaman faturlarınız gözüküyor ve isterseniz ödemenizi hemen Kredi kartınızla yapabliyorsunuz...Bende hemen faturalarıma baktım 3 ay ödememişim nasıl olduda atladım bilmiyorum...Kredi kartımla ödemeyi netten yaptım yine aradan 1 saat geçti açılmayınca ttnet müş. hizm. aradım...Tlf diğer ucundaki arkadaş ödeme yapılmadığını yapıldı ise sisteme yansımadığını beklemem gerektiğini söyledi...Sabah oldu neti açtım yok yine ttnet borç sayfası karşımda bankayı aradım dün akşam kartımla işlem yapılıp yapılmadığını sordum ...Ttnet e ödeme gerçekleştiğini söylediler...Eşimde yetkili ödeme yerlerine gidip emin olmak istedi...Ordaki arkadaşta dün akşam ödeme yapıldığını ve borç bulunmadığını söylemiş eşime...Ttnet müş. hizm. tekrar aradım durumu anlattım ve söylediği şey ödeme gözükmüyor en sonunda benim şalterler attı...Ve aramızda geçen diyalog aynen şöyle:
_Ben:İyi günler ...Dün akşam Kredi K. ile ödeme yaptım,Bankayı aradım ve kredi kartımdan ödemeye yapıp yapmadığımı sordum ,ödemenin gerçekleştiğini söylediler ve her ihtimale karşın yetkili ödeme merkzlerinize sorduğumuzda borcumuzun bulunmadığını dün ödeme yapılmış olduğunu söylediler...
-Müş.Hizm:Eeeee hanfendi...
-Ben:Ne eeesi beyfendi neden hala netim kapalı?
-Müş.Hizm:1dk hatta bekleyin bilgilerinize ulaşıyorum...(Tabi bilmiyo cepten arıyorum faturama giriyor)
-Müş.Hizm:Pardon Hanfendi beklettim...
-Ben:Ö.değil (nezeket icabı tabi)
-Müş.Hizm:Kimin adına kayıtlı acaba?
-Ben:Eşimin adına kayıtlı beyfendi...F...Ç....
-Müş.Hizm:Kendisi ile görüşmemiz gerekiyor....
-Ben:Beyfendi bana para transferi yapın demedim netle ilgili şikayetim var neden hala açılmadı diye soruyorum benimle görüşmeniz yasakmı yani?
-Müş.Hizm:Kural böyle işlem yapamyız....
-Ben:Ben size bütün bilgileri verim daha önceden böle bi kural yoktu yenimi çıktı...
-Müş.Hizm:Hattınız borcunuzdan dolayı kapalı...
-Ben:Hadi canım gerçektenmi? Ya kardeşim dalgamı geçiyorsun ben sana 1 saattır ne anlatıyorum...
-Müş.Hizm:Bankanızdan dekont isteyin bize fakslayın...
-Ben:Hı hı tamam....Siz bi kahve alın ben size dönecem...
-Müş.Hizm:Pardon anlamadım?
-Ben:Anlamanı beklemiyordum zaten....
Dedim ve teli kapadım ve süreç Bankayı ara derdini anlat yalvar yakar dekont iste dekontu faksla ve mail at tekrar tlf et haber ver netin 2. günün sonunda açılsın şaka gibiydi....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ttneti kapat,kapatma sebebin olarak da görevlileri göster uydunete geç :)
hatta ev telefonunu da kapat,boşa para gerçekten :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

merak edenlerden biri bendim.
takıp ediyorum senı kendı blogumdan ama bakıyorum 5 hafta olmus.

benzer sorunu bende yasamıstım.
cok anlayıslılar sağ olsunlar cok.

dönmene sevındım.

tatlı akdın.

drycfc.blogspot.com