30 Ekim 2010 Cumartesi

Bioderma Sensibio H2O....

Hayatımın göz makyajı temizleyicisini buldum desem yeridir.Evet evet muhteşem bir ürün sizlerlede bu ürünü tanıştırmak istedim...
Yatıştırıcı özelliği var ve mükemmel bir makyaj temizleyici en hassas ciltlerin bile kullanabileceği bir ürün...
Ben bu ürünü alalı 6-7 ay oldu ve hergün kullanmama rağmen ancak gördüğünüz üzere yarısına gelebildim...En güzel özelliği göz makyajını temizlerken göz yakmaması ve narin bir şekilde temizlemesi,ve temizlerken ciltte kızarıklık yapmaması sadece makyaj içinmi tabiki hayır isterseniz tonik olarakta kullanabilirsiniz,Duştan çıktıktan sonra bir pamuğa damlatıp cildinizi temizleyin ve duştan çıkmış olduğunuza pamuktaki kirleri görünce inanamayacaksınız...Su gibi berrak bir ürün ,kokusuz,yağsız oluşu en büyük artısı daha ne diyebilirimki tek kelime ile ne kaddan mikemmel ...Bence deneyin deneme boylarıda var çantasınızda rahat taşımanız için deneyin eğere beğenmezseniz bana fırlatabilirsiniz:))Kısaca özetlersek vaadettiklerinin hepsini yapıyor...
Fiyatı 500ml=35tl...Eğer yanlış hatırlamıyorsam ve şuanda kampanyası var...1 alana 1 bedava....

8 yorum:

Unknown dedi ki...

canım nerden alabiliriz bunu? hazır kampanyada var iken :) eczane ürünü mü?

Unknown dedi ki...

Evet canım eczane ürünü...
Ama bazı eczanelerde kampanyada değil.Ben Cevahir eczanesinden almıştım...Geçen istinyepark eczanesinde kampanyalı olduğunu gördüm...
Nettede var kampanyalı olarak bir bak istersen...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ml ve kampanyalı olmasını düşünürsek bayaga avantajlı gibi gözukuyor.

eczaneelde satılıyor olması acısından da güvenirliği cabası

pembe fiyonk dedi ki...

uzun zamandır merak ettiğim bir marka.paylaşım için teşekkürler:)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

waterproof ürünleri,gel eyelinerları çıkarabiliyor mu?

Unknown dedi ki...

Sochic son zamanlarda waterproof hiç kullanmadığım için bilmiyorum ama senin için deneyip sonucunu yazarım...
Eyeliner kullanmadığım için malesef bilmiyorum...

bakimblog dedi ki...

şimdi nette 2 adet 500 ml sensibio'nun 49 liraya satıldığı eczane siteleri bile var :)

Unknown dedi ki...

Netteki çoğu eczaneye baktım ama bulamadım.Bulabilirsem stok yapıcam:)