15 Eylül 2010 Çarşamba

YsL Renkli nemlendirici...

1 ay oldu sanırım ysl yi aldığım hergün kullanmama rağmen yarısından fazlası duruyor bir noktası bile bütün yüzünüzü canlı göstermeye yetiyor hafif kapatıcılık özelliği var ama öle sivilce lekeleriniz falan varsa kapatmaz sadece kızarıklığı ve renk tonunu dengeler çok fazla performans beklemeyin nasıl her gün cildimizi temizledikten snra nemlendirici kullanıyorsak bunuda öyle düşünün tek fark renklisi ve oil free olması yani yağsız olması çok büyük avantaj bana göre cildimde yokmuş gibi nefes alan ve renkli bir ciltle geziyorum bazen arkadaşlarımdan bile soranlar oluyor ne yaptın bu kadar canlı diye o benim küçük sırrım diyorum ve bu sırrımı sizlerle paylaşıyorum ben gözüm kapalı tavsiye ediyorum bu ürünü...(YsL bi hedaye gönderirisin artık o kadar reklam yaptım dimi ama :))))



1 yorum:

gul dedi ki...

Bide fiyatları uygun olsa ysl nin...