2 Eylül 2010 Perşembe

1.Çekmecem...Fırçalar...

Bu fırçalarımı Blogdaki senin olsun blogundan almıştım çok uygun bir fiyata...

Soldan sağa:
Son kat fırçası:MAKYAJINIZDAKİ ALLIK VE BRONZLASTIRICILARINIZI DAĞITMAYA, YÜZÜNÜZDEKİ TOZ VE PÜTÜRLÜ KISIMLARI ATMAYA YARAR...
Mini kabuki:Yanımda taşıyorum ve allık tazelemelerinde hep bunu kullanıyorum...
Mac 187 benzerleri:bunla aklınıza ne gelirse sürüyorum pudra,allık,bronzer,aydınlatıcı,msf lerde kullanıyorum...
Flat top:Sıkıştırılmış pudraları sürerken kullanıyorum...


MAC HOLİDAY2010 koleksiyonundan aldığım set...

Mac 187Se:Bunu fondöten için kullanıyorum....
Mac 168Se:Açılı allık fırçası ama kılları çok sert olduğu için kullanmıyorum...
Mac 209Se Eyeliner fırçası eyeliner sürmeyi başaramadığım için beklemede ....
Mac 219Se Dumanlı göz makyajı fırçası göz kalemini dağıtıp yumuşatmaya buğulu görüntü vermeye yarar...
Mac 252Se Gölgelendirmede kullanıyorum...


Blending fırçalarım...

TBS fırça 219 daki gibi kalemi dağıtmak için kullanıyorum...
İnglot 6SS blending fırçası farları birbirlerine karıştırmak ve keskin hatları yok etmek için kullanıyorum...
TBS blending fırçası...


Far Fırçalarım...

Almanyadan almıştım far fırçalarımı farlarımı uygulamak için kullanıyorum...
İnglot 31T Açılı eyeliner fırçası eyeliner sürmeyi başaramıyorum ama alt kirpik diblerine kalem çekerken bu fırçadan yardım alıyorum...
Bella pierre mineral toz fondoten fırçası olarak kullanıyorum kıl yapısı çok yumuşak ve çok başarılı...


Sevilla fırçalarım...

Sevil açılı allık fırçam muhteşem bir fırça allıklarda süper başarılı ve çok yumuşak vazgeçilmez fırçalarımdan...
Sevil fondöten fırçası ama ben fondöten değil bu fırçayla maske uyguluyorum...


Mac 188...

Krem allığımı uygulamak için kullanıyorum...



Mac 130...

Mac ten aldığım mineralize fondötenimi uygularken kullanıyorum eşit şekilde dağıtıp muhteşem kapatıcılık sağlıyor...


Hediye fırçalarım...

Yurtdışından palet siparişi verince fırçalarda hediye olarak geldi paletimin resminide paylaşacağım sizinle...
Kaş ve kirpik fırçası...
Ruj fırçası...
Eyeliner fırçası...
Açılı eyeliner fırçası...
2x Far fırçası...
Allık fırçası...


Vee son görünüş poz verdirdim hepsine çekmeceden çıkardım ve mac 2010 holiday koleksiyonundan aldığım ürünlerin kutularını atmamıştım ve değerlendirdim sizce nasıl olmuş çekmecede duruşundan daha güzel değilmi...


Bu postu sabırla okuyan herkese teşekkür ederim çok uzun bi post oldu umarım birazda olsa neyin ne işe yaradığını anlatabilmişimdir sizlerede fikir vermişimdir hepinize iyi geceler öpüldünüz...

6 yorum:

Lynn dedi ki...

Böyle daha iyi =) Fırçalarına bayıldım.

didi dedi ki...

HEPSİ ÇOK GÜZELLER CNM GÜLE GÜLE KULLAN.
POZDA 10 NUMARA OLMUŞ:))

SSevnc dedi ki...

benim için süper oldu fırça almasını hiç beceremem hep yardım isterim :D

Adsız dedi ki...

harika bir set olmuş bence :)

Adsız dedi ki...

Mac 209Se Eyeliner fırçası eyeliner sürmeyi başaramadığım için beklemede..
yazmışsın fakat 209Se dudak fırçası deilmi cnm ben öyle biliyorum :) ??

Pinarissima dedi ki...

hepsi muhteşem.. iyi günlerde kullan canım. Takipteyim. Bloğuma beklerim. Sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com