20 Mart 2010 Cumartesi

Smashbox photo finish foundation primer


Vitamin ve antioksidan karışımı içeren bu ipeksi ürün, bir yandan cildi yumuşatıp anında ince çizgi ve gözeneklerin görünümünü azaltırken, diğer yandan makyaj kalıcılığını arttırarak gün boyu mükemmelliğini korur.Cilde sürüldükten sonra teninize dokunmaya doyamayacaksınız...
dün ilk defa kullandım bir ürün fondöteni ciltte bu kadarmı pürüzsüz yapar cildimin bebek görüntüsüne hayran kaldım muhteşem bir ürün ...smashbox tan önce cildimi ne kadar nemlendirirsem nemlendireyim fondöten cildimde pul pul dururdu ama şimdi nemlendirmeden bile sadece smashbox ve föndoten uyguluyorum cildimde ne pullanma nede fondöten birikimi hiç bişi olmuyor ben çok memnun kaldım....biraz pahalı ama uzun zaman yetecek bir ürün....

Sevil fiyatı 90tl...

Hiç yorum yok: