27 Mart 2010 Cumartesi

Rimmel French oje....


Merhaba canlar...
Sanırım bugün sizi postlara boğacağım :))
Rimmelin bu oejlerinden bahsetmek istiyorum yapıları kalitesi sürüşü kuruması ve özellikle fırça yapılarıyla muhteşemler ben çok memnunum...
Gelelim ilk ojemize...
Rimmel stronger base coat...

French yapacağım zaman bu ojeyi ilk kata uyguluyorum hem tırnağımı koruyor hemde franchin daha hoş gözükmesini sağlıyor sizler tabiki diğer ojelerin altınada baz olarak kullanabilirsiniz..
Rimmel french nail tıp whitener...

French manikürünün ana maddesi işte bu oje fırça yapısı eyeliner fırçasına benzediği için tırnak uçlarına french yapmak çok kolay ve çok pratik ...
French manikure....

Evet ve geldik son katımıza oval bi fırça yapısına sahip sürerken taşırma gibi bi probleminiz yok sürmesi çok kolay ve bu üç oje tahmin edemeyeceğiniz kadar çabuk kuruyor tekrar alırmısın diye sorarsanız evet bittikçe her seferinde tekrar tekrar alırım onlar benim evdeki manikürcüm yanlız bu 3 oje set halinde değil arkadaşlar eğer sizlerde almak isterseniz numaraları yok isimleri aynen öyle ben çok memnun kaldım umarım sizlerde kullanınca memnun kalırsınız ...
Not:Tırnağımdaki french bu 3 öjenin eseridir ....

Hiç yorum yok: