29 Şubat 2012 Çarşamba

Cosmetica Alışverişim...

Merhabalar...
Yine bir Alışveriş ile karşınızdayım.Ama hesaplı bir alışveriş ile karşınızdayım.
Aslında çok fazla ürünüm olduğu için ve stoktakilerimi eritme çabam olduğu için almamam gerekiyordu.İndirim olunca denemek amaçlı merak ettiklerimi aldım.Nelermi? Haydi gelin hep birlikte bakalım...
L'oreal True Match Fondöten:Bütün blogger arkadaşlar fazlasıyla bahsettiği için ben anlatmicam uzun uzun.Benim aldığım renk C3 Beige Rose (pembe alt tonlu)...
Fiyatı:28TL...

L'oreal La Couleur İnfaillible 009 Permanent Kaki:Muhteşem bir haki rengine sahip.Toz ve krem arası bir far.Köpük far diyebiliriz aslında ben çok beğendim.Tek kat sürüldüğünde çok açık bir yeşil ,3 kat sürüldüğünde ise hakinin en güzel rengine sahip....
Fiyatı:13TL...
Flormar True Color Lipstick 29:Aslında bu ruju sırf merakım ve fiyatı için aldım.Muhteşem bir kırmızı renge sahip...
Fiyatı:3,5TL...
Flormar Lipliner 232:Bu dudak kaleminide denemek için aldım.Hem rujumun renginde uygun hemde fiyatı çok uygun...
Fiyatı:2,5TL...
Golden Rose Eyebrown 102:Bu kaş kalemini de denemek için aldım.Hiç daha önce kaşlarımı boyamadım bakalım nasıl duracak...
Fiyatı:3TL...
Aldığım ürünler uygun fiyatlı denemediğim renkler olduğu için yakışıp yakışmayacağını görmek için aldım.Ama sizler bu ürünlerden kullanıyorsanız bence bu indirimi kaçırmayın derim.
Aklımda kalanlar Flormar far paletlerinin %50 indirimde olduğu,Maybelinde 3al 2öde olduğu kalmış bence gidip bakılması gerek mutlaka ihtiyacınız olan ürünlerden indirimde olanlar vardır...
Şimdilik Hoşçakalın <3 ....

9 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Peki, alışverişle ilgili herhangi bir sıkıntın oldu mu? Ürünün farklı gönderimi, fiyat değişikliğ, kargo da herhangi bir sıkıntı vsvsvs? Çünkü uzun zamandır ben de bu siteyi takip ediyorum ve hakikaten güzel indirimler yapılıyor. Fakat, bir taraftan da ben de senin gibi elimde çok ürünüm olduğu için kendimi tabiri caizse zor tutuyorum :) Ve sanırım bir süre sonra ben de senin gibi yeminimi bozucam :)

RoseAngeL dedi ki...

Sihirlimavi ben online almadım canım.Bana yakın olduğu için cosmetica gittim denedim ve öyle aldım.Ama online alanlar var bi sıkıntı yaşadıklarını sanmıyorum.Çünkü ciddi anlamda bu işi yapıyorlar.Mağazadaki görevli bayana ürünlerin bazıları online sitenizde yok dedim ve kendisi bana hemen kontrol edip gerekli düzenlemeleri yapacaklarını söyledi.Umarım yardımcı olabilmişimdir...

sihirlimavi dedi ki...

Hımm, sağol canım...

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Yeşil farın rengine bayıldım hemen alıcam. Yalnız o ne ateşli kırmızıdır öyle, altına bilşey giyme ruju sür çık, kimse çıplak çıktığını anlamaz o derece:)))))

RoseAngeL dedi ki...

Alışveriş Danışmanı alemsin ya.Ne güldüm yorumunu okuyunca:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

MERHABA..HEDİYE ETKİNLİĞİNİZ VARDI,KATILMIŞTIM BEN DE..EPEY OLDU..SONUÇLARI BULAMADIM. YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ? BLOGUMDA HALEN GORSELLI DUYURUSU DURUYOR..MERAK ETTİM,KİME ÇIKTI?

RoseAngeL dedi ki...

Nilay hediye etkinliğimin sonucuna :http://roseangel-sslkokovekozmetikaii.blogspot.com/2012/01/cekilis-sonucu.html linkten ulaşabilirsin...

Kazanan arkadaş hediyeleri bloğunda paylaştı.O paylaşımada http://ojemeraklilarinaozel.blogspot.com/2012/01/yeni-alsverisler-hediyeler-kazandgm.html bu linkten ulaşabilirsin...
Umarım yardımcı olabilmişimdir...

tuana'nın dünyası dedi ki...

hepsi çok güzel şekerim güle güle kullan pazar günümüzü nerede geçireceğimiz belli oldu:))

Secil dedi ki...

ben bu mağazanın sitesinden 2 kez alışveriş yaptım özellikle alışveriş notu bırakmama rağmen yine açılmış kullanılmış ürünler gönderildi... hadi göz kalemini açarsın gider, parmaklanmış farı, koruma bandı açılmış ruju maskarayı napıcaz... evet gerçekten ucuz ama mağazadaki ürünleri yolladıkları için tester haline gelmiş ürünler de geliyor arada...