20 Ağustos 2011 Cumartesi

Marmara Forum Sephora Sorunsalı...

Selam Canlar...
Başlıktanda anlaşılacağı gibi tam Marmara Forum'daki Sephora'da çalışan Hamile bayan tam bir sorunlu.Nedenmi?Hemen anlatayım efenim...
Geçen pazar arkadaşlarımız ve eşlerimizle birlikte Marmara Forum'daydık.Bizle gezmekten sıkılan eşlerimiz(tabiki haklılar)le ayrı ayrı gezdik.Biz makyaj bölümlerine dalarken onlarda kendi keyflerince takıldılar.Neyse efenim velhasıl arkadaşım Bronz-Bakır far arayışındaydı.Bende ona gçenlerde Nars'tan o tonlarda far aldığımı söyleyince isitikametimiz Sephora oldu tabiki.Biz farlara bakarken hamile bayan mua yanımıza geldi isterseniz deneyelim dedi.Arkadaşımda olabilir deyince eyeliner fırçası ile farı sürmeye başlamasıyla ben yapim isterseniz demem bir oldu tabiki,hamiş mua kibarca reddetti ve ben uygularım dedi.Peki o eyeliner fırçası ilemi dedim evet bu fırça ile dedi bende ilginçmiş diye söylendim.farı uygulayıp bitirdikten sonra arkadaşımın aynaya bakmasıyla hortlak görmüş gibi donması bir oldu.Keskin hatlar ve blending olmayan renkler görüntüyü tahmin edersiniz artık.Hamiş mua diğer gözede uygulama yapmak isteyince arkadaşım gerek yok yakışmadı zaten dedi kibarca ve ordan uzaklaştık.Biraz gezdikten sonra aaa concealer almayı unuttum dedim (demez olaydım)ve Sephora'ya geri dönüş yaptık.İçeri gözgezdirdim Hamiş Muayı göremeyince ohhh dedim ve Benefit stantına doğru yöneldimki arkamda bir ses Hoşgeldiniz dedi.Allam ses aynı ses ne olur o olmasın dememle Hamiş Muayı görmem bir oldu ben tabiki dumur.Neyse efenim sağolsun bana yardımcı oldu ama nasıl oldu.Bir gözüme cargo concealer uyguladı,gözaltlarınız kuru nemlendirelim öyle sürelim dedi.Diğer gözümede nemlendirici uygulayıp Benefit Concealerı uyguladı birazda gözkapağınıza sürelim ürün bütünleşsin dedi.Eline ıslak mendili almasıyla yanaklarımı silmeye başladı.Pardon bir aynaya bakabilirmiyim dedim.Biraz dağıldı onları silelim daha hoş gözükecek dedi gerek yok tşkrler ben halledecerim dedim.Aynaya dönmemle (keşke dönmeseydim)yaşadığım şoktan uzunca bir süre çıkamadım.Cargolu olan gözaltlarım minik minik su toplamış gibi duruyor.Bnefitli olan ise nerdeyse çeneme kadar concealerlı bune yaa dedim hallederiz şimdi dedi bırakın Allah aşkına bilmiorsanız yapmayın dedim.Bu şekilde beni palyançoya çevirdiğinizin farkındamısınız dedim(gerçektende benziyordum)hiç bir şey demedi bende o sinirle bütün göz makyajımı silip ordan arkama bakmadan uzaklaştım....
Biraz uzun bir post oldu ama bilginiz olsun istedim.Marmara Foruma gittiğinde Sephoradaki Hamiş Mua'dan aman uzak durun....

Hiç yorum yok: