2 Mart 2011 Çarşamba

Pop Beauty mini mini çekmece...

Bu paleti ilk geçen senelerde gördüğümde baylmıştım ama bulamamıştım nette aradan uzunca bir zaman geçtikten sonra her zaman yaptığım gibi GG deki rio55 i takip ediyordum ...Aman Allahım birde ne göreyim bu şirinmi şirin paletcik karşımda duruyor hemde sudan ucuz bi meblayla...Tabi bunu gören ben ne yapar hemen siparişi sepete atar ve alışverişi tamamlar devamında kargosunun gelmesini heyecanla bekler...Ertesi gün kargocu kapıyı çalar ve ben havalarda tabi bu kadar güzel ve şirin olmasını beklemiyordum aslında küçücük bişi bekliyordum ama orta boyutta bişi çıktı karşıma neyse susayım sizi resimlerle başbaşa bırakayım swatchlar başka bir postta olacak...





2 yorum:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

çok şirinmiş, güle güle kullan...rujların ve toz ürünlerin ayrı yerleştirilmiş olması da pek bir şahane... :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

harıkaymıs cnm cidden renkleri...gzl günlerde kullan ;)