23 Şubat 2011 Çarşamba

Rubby Rose Far Paleti...

Renklerine bayıldığım paletlerimden bir tanesi daha sizlerle...Rubby Rose bu markayla tanışmam 5 sene öncesine dayalı Dayımın eşi Tatiana ukranyadan bizi ziyarete gelirken bu paletin küçük boy versiyonunu getirmişti bana o kadar güzeldiki renkleri kullanmaya kıyamıyordum sadece bir rengini kullanarak bitirmiştim ve bir gün düşürdü paramparça oldu kırılıdığınamı üzüleyim yokda hiç kullanmadığımamı bilemedim derken bir gün nette araştırırken sahibinden sitesinde denk geldi ve korusuzca kalitesini bildiğim için sipariş verdim canlığı pigmentleri süper en güzel yanına hiç dökülme yapmaması sizleri swatchları ile baş başa bırakıyorum elimden geldiği kadarı ile renkleri yansıtmaya çalıştım paletin resmini çekerken parlayan farlar vardı onlar simli olanlar diğerleri sedefli ve kolumda bazlı ve bazsız renkler mevcut uzun sürdüklerim bazsızdır yanlarındaki kısa olanlarda aynı renklerim bazlı hali neyse çok konuştum işte resimler işte palet....






Hiç yorum yok: