12 Temmuz 2010 Pazartesi

Clinians Vücut ve saç ultra bronzlaştırıcı güneş suyu....

Evet işte sırrım arkadaşlar hiç güneşe çıkmadan bu güneş suyu ile karardım benden 10 üzerinden 10 aldı...Bronzlaştırıcı aktivatörler içerir vitamin kompleksi anti tuz ferahlatır ve yoğun bronzluk sağlar...Güneşlenme sırasında aktive olarak bronzlaşma gücünü arttıran ve cildin elastikiyetini korumaya yardımcı olan özel bir etken madde ile formule edilmiş yumuşak bir jeldir içeriği yaşlanmayı geciktirici ve nemlendirici etki sağlayan A,E ve F vitaminlerinden oluşan vitamin kompleksi ile zenginleştirilmiştir... yapış yapış değil vücuda sıkıldığı anda emiliyor ben gözlerimi kapatıp yüzümede sıktım kısacası çok memnun kaldım ayrıca saçlarımın yıpranmasını engellemek için saçlarımada sıktım sizlerede tavsiye ederim nerden bulabiliriz derseniz eğer ben cevahir eczanesinden 34tl ye aldım size bir yaz yetecek kadar uzun ömürlü 400ml.

Hiç yorum yok: