25 Mayıs 2010 Salı

MAC To The Beach &GUERLAİN Kiss Kiss....

Dün istinye park gezisinde yaptığım alışverişin ganimetleri MAC ten koleksiyon geldi haberi gelince kendimi hemencecik oraya attım geçen koleksiyonda alamadığım bide lipstick vardı başka mağazadan benim için getirttiler onuda aldım MAC teki bütün ürünleri karıştırıp beğendiklerimi aldıktan sonra sephoraya uğrayayım dedim bide ne görim Esra Ceyhan kilomu almış hamilemi anlayamadım ama 7 aylık gibim göbeği vardı yani anlayacağınız döt göbek şişmiş tabi kendide neysem guerlain stantdının tepesine dikildim ve bu lipglosslara aşık oldum resmen sizcede güzel değillermi....



Gün ışığındaki çekim...

Işıksız ortamda çekim...

1 yorum:

Shopp-ing-bag dedi ki...

hepsi çok güzelmiş. ama mac mercan reni gibi olan lipsticke bayıldımmm..adını nedir :)))